LianneNaarOeganda.reismee.nl

Nog 50 dagen

De voorbereidingen zijn in gang. Vorige week heb ik mijn vaccinaties gehad waarna ik 2 dagen ziek op bed heb gelegen. Op het project waar we gaan werken hebben ze ook een echo apparaat maar weten niet hoe ze ermee om moeten gaan. Vanmiddag zijn Mirjam en ik in het ziekenhuis van Vlissingen geweest waar we uitleg hebben gehad over een echo apparaat, wat erg interessant was. ik heb een echo bij Mirjam gemaakt en zij heeft echo's gemaakt bij haar kinderen. Dat valt nog niet mee, want je weet niet goed wat je ziet en waar je naar moet kijken. Hopelijk lukt het om ze daar uit te leggen hoe het apparaat werkt. Op de HAP heeft de afgelopen weken een spaarpot gestaan waar collega's en artsen geld in gedaan zodat we instrumenten mee kunnen nemen die ze in Oeganda nodig hebben zoals een bloeddrukmeter. Iedereen bedankt voor de bijdrage.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood